3 februari 2013

Två bilder från weheartit.com
 
Hej på er! Har verkligen varit super dålig uppdatering den här helgen men har haft fullt upp. I fredags var jag med tjejerna hos matilda och drack. Kom förbi lite annat folk också vilket var jätte kul, men jag kan väll säga att det var en person som förstörde min kväll lite, men det fick mig inte på dåligt humör. Kom hem vid 04 och somnade på en gång. I går, i lördags tog jag det lugnt hela dagen innan jag och Mattias åkte till Heron City och kollade på bio, jätte mysigt och sen sov han hos mig. Idag har jag inte gjort nånting annat än att jag var på Ica en snabbis och köpte lite gott och sen har jag legat i sängen och kollat på Gossip Girl hela dagen. Såg även i mitt horoskop att det stod att mina mest romantiska dagar under februari var igår och idag vilket kan stämma ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0