Bekännelser

Det värsta jag vet är folk som ljuger.
Jag är alltid rädd för att göra fel.
Mitt humör är och har varit som en bergodalbana på senaste tiden.
Det finns så mycket jag skulle vilja skriva av mig men det är inget jag vill dela med mig av till er.
Jag har världens finaste vänner.
Älskar att ha nytvättat hår, fettigt hår är bland det äckligaste som finns. 
Jag fick världens roligaste sommarjobb igår, är jätte glad för det!
Jag tycker att en person som luktar gott automatisk ser bättre ut än en som inte gör det. 


Kommentarer
Postat av: Elsa

vart ska du sommarjobba? :)

Svar: Skulle sommarjobbat på Sandhamn men det blev problem med vårat boende så ska förmodligen sommarjobba här hemma i Nynäshamn istället :)
rebecca axlund

2013-03-13 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0