Friluftsdag

Hej på er! Har haft en jätte mysig och rolig dag med klassen idag. Vi började med några lektioner i skolan innan vi begav oss ut mot fjättern (tror jag det var?) på långfärdsskidor. Har ett jätte roligt minne från förra året när vi åkte långfärdsskidor, däremot kissade jag på mig av skratt den gången.. men kul hade vi! Idag åkte vi däremot lite längre vilket kommer kännas i kroppen imorgon då det är så otroligt bra träning. Vi grillade korv och hade det allmänt mysigt och trevligt innan vi fick åka hem igen. Kom hem och la mig i ett varmt bad och nu sitter jag här. Tänkte göra lite mat och kolla några Gossip Girl avnitt innan jag ska sova. Imorgon har jag sovmorgon och på kvällen får jag se om jag ska träffa Mattias eller åka på hockey. Har tyvärr inga bilder från idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0