Nu är jag tillbaka

Hej på er! Jag ber om ursäkt för att det inte har blivit någon update på ett bra tag men det har hänt lite saker som gjort att jag grävt ner mig och bara velat stänga av omvärlden. Jag vill bara tacka mina vänner för att dom alltid finns där och ställer upp för mig när jag behöver dom, kärlek till er. Jag tycker det är lite skumt när folk alltid ska ta ens rester, jag förstår inte riktigt det där.. Iallafall så har det inte hänt speciellt mycket sen sist jag uppdaterade, har varit på några hockey matcher och i lördags var jag, Emma och Josefin på en 18-års fest. Känner egentligen inte alls för att blogga över huvudtaget men det är väll bara att sätta igång igen. Kommer däremot inte komma upp något inlägg ikväll då jag inte har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0