Sommarjobb

Två random bilder från i somras. 
 
Hej på er! Gick i skolan till ungefär halv 3 och efter det åkte jag och Fanny in till Stockholm på en arbetsintervju. Vi fick jobbet och är super glada, ska bli så otroligt kul och spännande. Vi kommer jobba på ett café i sommar på Sandhamn, ååh är så glad att jag fick det! Känns otroligt skönt att ha det där fixat nu i god tid så att jag slipper stressa med det i sista sekund Kom hem för ett tag sen och ska lägga mig i sängen och kolla på Gossip Girl. Ska försöka att somna lite tidigare idag så jag är pigg och utvilad imorgon när vi ska ha friluftsdag med klassen. I måndags beställde jag även en vit Iphone 5 så håller tummarna på att den kommer imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0