Vin och middag

Hej på er! Har precis gjort mig iordning så nu ser jag ut som en människa igen. Igår skulle jag egentligen åkt på hockey med det blev ändrade planer så jag åkte hem till en vän och hade det väldigt trevligt under hela kvällen. Fick skjuts hem av Agnes runt två tiden, tack så jätte mycket! Ikväll kommer tjejerna hit och vi ska dricka vin och laga mat, jätte mysigt. Senare kommer våra favorit killarna hit och gör oss sällskap, det var så länge sen vi gjorde något med dom så det ska bli väldigt kul. Nu ska jag strax gå och möta Emma, vi hörs senare! Har tyvärr inga bilder att lägga upp vilket gör det lite tråkigt att läsa, men det ska bli ändring på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0