Bekännelser

Jag har alltid velat ha bruna ögon.
Jag älskar flädersaft.
Jag har bara drömt mardröm en gång i hela mitt liv.
Jag är sjukt tacksam över att jag har världens finaste vänner.
Förstår mig inte på folk som alltid ska lägga sig i andras liv, typ folk dom inte känner.
Hatar folk som leker dumma, att dom inte förstår osv, bland det värsta jag vet.
Jag hatar att vänta på saker, typ att vänta på någon man ska träffa. 
Jag är en riktig tidpessimis, är hellre på plats 15 min innan än att komma 10 min försent. 
Jag längtar ihjäl mig efter att få göra min andra tatuering. 
Jag är pinsamt ovig. 
Verkar som att folk som inte känner mig tror att jag är värsta bitchen, men jag är jätte snäll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0