Ny hårfärg

 
Hejsan! Äntligen har jag fått sommarlov, dock suger ju vädret så det känns inte alls som sommar vilket är riktigt tråkigt. Igår åkte jag till skolan och gjorde ett matte prov, blev godkänd på det och klarade alltså den kursen vilket känns som en enorm lättnad. Efter det åkte jag ner till centrum och mötte Natascha, Adde, Rasmus och Robert. Strax därefter ringde Lunken och jag och natascha åkte ner till hamnen med han, Sada och Lillen. Där mötte vi adde och co. igen. Satt i hamnen i några timmar och åt glass och drack öl. Åkte hem och åt innan jag skulle vara hos Amanda klockan 17 och färga håret. Så är ännu lite ljusare nu, känns bra. Ikväll får jag se vad som händer, det snackas om att vi ska ut men får se vad jag är sugen på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0