Dålig dag

Hejsan! Gillade ni videon? Tror jag kommer fortsätta göra sånna, det var superkul! Dock slutade inte min dag när jag kom hem som ni såg. Jag och resten av familjen åkte ner till centrum och jag fick med mig ett par super söta ballerina skor, dock kan jag inte använda dom eftersom jag klev på en spik igår hemma hos Andreas. Idag är jag svullen under foten och det gör jätte ont, haltar fram vart jag än ska. Kom hem och åt lite middag och tog ett bad, har inte badat på ungefär två veckor eftersom jag knapt varit hemma. Tog senare cykeln tillbaka till Andreas där även Linus, Rasmus och Natascha befann sig. Fick senare skjuts hem av Andreas och fick även med mig min dator som legat där ett tag. Kom hem och däckade i sängen direkt.
 
Vaknade runt halv åtta tiden imorse och då var det bara att dra sig upp. Höll dock på att somna om en gång vilket var tur att jag inte gjorde. Började dagen kvart över åtta med två nationella prov som jag inte tror gick så bra. Gick hem för att jag mådde skit dåligt och sov i ungefär tre timmar och nu mår jag bättre. Hatar den här pollenallergin som gör mig trött, seg och irriterad hela tiden. Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan äta middag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0