Stressen tar över mitt liv

 
Jag känner bara hur jag blir mer och mer stressad för varje dag som går. Det känns som att jag har 1 miljon inlämningar och prov att göra. Har precis gjort klart en stor inlämning nu, det känns verkligen som en sten har lyfts från min mage. Har dock mycket kvar.. Har ett natur-prov på torsdag som jag också måste plugga lite,läsa halva min svenska bok som jag knappt öppnat, fotoinlämning om en vecka och två till inläningar. Det är kaaaoos! MEN jag ska fixa det, med rätt inställning och rätt hjälp så går allt! Det är skönt att jag snart gått ut tvåan, men jag tycker synd om alla ettor som har ett helt år av helvete framför sig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0